Մարանը

Առաջադրանքներ:

1.Անծանոթ բառերը դուրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:

2.Հերոսների խոսքը դարձրու արևելահայերեն:

Սիրեմ քըզի-սիրեմ քեզ

Ակոբը գնաց սիրելիին քով-հակոբը գնաց սիրելիի մոտ

Գիտես քի ամպի վրայեն կթռի-գիտես ամպի վրայից էլ կթռնի

Մարան, էսօր աղեկ կերե՞ր ես-Մարան էսօր լավ կերել ես

Շուտով տուն տ՚երթանք-շուտով տուն կգնանք

Հը՞, չե՞ս ուզեր, կուզե՞ս շատ կենանք-հն չես ուզում,ուզում ես ելի մնանք

Նորեն խա՞ղ ըսիմ քըզի համար-նոր երգ երգեմ ո համար

3.Նշիր Մարանին նկարագրող ամենագեղեցիկ հատվածը:

Մարանը, շաքարը խրտխրտացնելով, գնում էր դեպի պարտեզ, որտեղից նա մի անգամ վրնջում էր իբրև տեղեկություն, որ արդեն պարտեզում է։

4.Պատմիր կենդանիների մասին քո վերաբերմունքի կամ քո սիրելի կենդանու մասին:

Իմ սիրելի կենդանին կատուներն են և աղվեսները, բայց ես պահում եմ շուն անունը.’ Չակի:

Նա 8 ամսեկան է: Չակին շատ բարի շունիկ է:Նա երեկոյան ժամերին շատ է ուզում մեր հետ խաղալ այդ իսկ պատճառով նա շատ արագ վազում է ամբողջ տունը:Վերցնում է իր սիրելի խաղալիքը և ուզում է բարձրանալ բազմոցին:Երբ մենք դուրս ենք հանում Չակիին, նա վախեցնում է բոլոր երեխաներին իր ձայնով:

5. Ընդգծիր համեմատությունները:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *