Posted in Մայրենի

Հեքիաթների աշխարհ

Բարև պոչատ աղվես

– Բարև     

-Ինչ սիրուն է ձեր աշխարհում, ինչպեսե՞ք անում որ այսպիսի գեղեցիկ է լինում ձեր աշխարհը։                                                                                                                                                                                                                                                                   -Մենք չենք աղպտոտում մեր աշխարհը ու խնայում ենք բնությունը։

– Իսկ կծանոթացնե՞ս ձեր գյուղի բնկիչների հետ։

-Այո։ Նայիր սա պառավն է իսկ սա իր կաթը,որը ես խմել եմ ու նա իմ պոչը կտռել է:Սա նրա ամուսինն է , որը միշտ բարկացած է սա իմ ընկերներն էն ,որ ես իրանց հետ դաշտում խաղում եմ սա կովն է որը կաթ է տալիս պառավին։

–  Շատ հետաքրքիր է այս ծառը, սա ի՞նչ ծառ է։

– Այս ծառը կախարդական ծառ է, որ կանգնում ես իրա տակ ու երեզանք ես մտածում ու դա կատարվում է նայիր այնտեղել շունն է ու կատուն նրանք մինչև հիմա կռվածեն։ 

– Շատ հետաքրքիր է դե լավ ես գնամ։

-Լավ հաջող։

                                                                                 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *