Posted in Մայրենի

Մանչուկը ու Կառլսոնը

   ․ Դո՛ւրս գրիր քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:

Ինձ դուր եկավ  այն պահը, երբ մայրիկը և հայրիկը տեսան Կառլսոնին Մանչուկի սենյակում։

  • Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:

Կառլսոնը և Մանչուկը։ Մանչուկը  շեկլիկ մազեր ունի,նա նիհար է։ Երազում է իսկական շնիկի մասին, շատ ընկերասեր է և բարի։ Կառլսոնը մուգ- մուգ մազեր ունի և թմբլիկ է, շատ է սիրում քաղցր, ապրում է  կտուրում։

  • Գրի՛ր կարծիքդ այս գրքի մասին: 

Այդ գիրքն շատ լավ գիրք է, հետաքրքիր, ուրախ ու զվարճալի։ Գրքի այս հատվածը ես կարդացի 15 րոպեում։

  • Պատմի՛ր քո ծննդյան օրերից մեկի մասին, որը, կարծում ես, ամենագեղեցիկն է եղել:

Իմ ծննդյան օրերը միշտ ուրախ և գեղեցիկ են եղել։

  • Ո՞րն է մինչ այժմ ստացածդ ամենագեղեցիկ նվերը և ի՞նչ կցանկանայիր ստանալ գալիք ծննդյանդ տոնին:

Իմ նվերները շատ լավն են, և բոլորը մեկը մեկից հետաքրքիր, բայց ես ուզում եմ որ ինձ նվիրեն հեռախոս։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *