Posted in Մայրենի, Ուսումնական նյութեր

Ուսմնական տավա իմ ձեռքբերումները

Ես ստացել եմ այս դպրոցում բազմաթիվ  գիտելիքներ։

Ես սիրում եմ մաթեմատիկա առարկան, այս վերջերս սովորել էնք կոտորակների հանում, գումարում, բաժանում, բազմապատկում, խառը թվերի գումարում, հանում բազմապատկում։ Իմ սիրելի առարկաներից մեկն է մաթեմատիկան։

Ես նաև սիրում եմ մայրենի առարկան, ես սովորել եմ  գոյական, ածական, բայ, թվական խոսքի մասերը, սովորել եմ կարդալ և գրել ։

հայրենագիտություն

Ես հայրենագիտություն սովորում եմ երկու տարի։ Հայրենագիտությունը շատ -շատ հետաքրքիր է, սովորել եմ իմ երկրի պատմությունը։

Բնագիտությունը ես այդքան չսիրեցի, իմ համար ձանձրալի առարկա է,  ես սովորել եմ բնության մասին տարբեր նյութեր։

անգլերեն

Անգլերենը այդքանել լավ չգիտեմ, բայց ես սովորել եմ խոսել անգլերեն, կարդալ անգլերեն։

Ռուսերենի դասի ժամանակ ես սովորել եմ ռուսերեն խոսքի մասերը։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *