Բլոգի ուսումնասիրություն

Բլոգի ուսումնասիրություն

Ուսումնասիրում եմ իմ բլոգը
Աշխատանքի ընթացքը

  • Ներկայացնել բլոգ
  • Իմ բլոգում կա 19 բաժին․՝ Մայրենի, Մաթեմատիկա, Անգլերեն, Ռուսերեն, Տեխնոլոգիական, Հայրենագիտություն, Մարզական, Բնագիտություն, Մայրենիի ստուգատես, Մաթեմատիկայի ստուգատես, Ես և շրջակա,Իմ գրադարանը,Русский  яазык 5-ый клас, Geogebra, Տարբերվող թիվի,
  • Գրել բլոգի հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը, վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա: Սեպտեմբերի 1 Մայրավանք 09/02 2022
  • Գրել, թե բլոգը ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչո՞ւ:
  • Իմ բլոգում կա 19 բաժին․՝ Մայրենի, Մաթեմատիկա, Անգլերեն, Ռուսերեն, Տեխնոլոգիական, Հայրենագիտություն, Մարզական, Բնագիտություն, Մայրենիի ստուգատես, Մաթեմատիկայի ստուգատես, Ես և շրջակա,Իմ գրադարանը,Русский  яазык 5-ый клас, Geogebra, Տարբերվող թիվի, իսկ աամենաաքիչը Տեղնոլոգիականն է, որովհետև մենք մի գրառում ենք տեղադրել։ <մենք միայն նկարում ենք>
  • Արդյոք բլոգը համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող 3 պահանջներին, ի՞նչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։ համապատասխանում է որոշ վերապահումներով։
  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչո՞ւ ես հավանում: Ես հավանում եմ Աննա Բարսեղյանի բլոգը որովհետև այնդեղ բազմաթիվ հետաքրքիր ստեղծագորնակա աշխատանքներ կան այնքան հետաքրքիր նախագծեր կան։
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: Իմ Մայրիկը հավանում է իմ բլոգը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *