Անգլերեն

I want to speak english but i dont want to study english

Ես ուզում եմ խոսել անգլերեն, բայց ես չեմ ուզում սովորել անգլերեն:

I want to wath TV but i dont want to talk on the telephone

Ես ուզում եմ նայել հեռուստացույց, բայց ես չեմ ուզում խոսել հեռախոսով:

I want to swim but i dont want to run

Ես ուզում եմ լողալ, բայց ես չեմ ուզում վազել:

I want to play ping-pong but i dont want to play baseball

Ես ուզում եմ խաղալ սեղանի թենիս, բայց ես չեմ ուզում խաղալ բեյսբոլ:

I want to do a magic trick but i dont want to use chopsticks

Ես ուզում եմ աճպարարական հնարք անել, բայց ես չեմ ուզում օգտագործել փայտիկներ:

I want to ride a bicycle but i dont want to drive a car

Ես ուզում եմ հեծանիվ վարել, բայց ես չեմ ուզում ավտոմեքենա վարել:

I want to waik the dog but i dont want to feed the turtle

Ես ուզում եմ շուն մանտալ, բայց ես չեմ ուզում կերակրել կրիային:

I want to sing but i dont want to dance

Ես ուզում եմ երգել, բայց ես չեմ ուզում պարել:

I want to drink hot shocolate but i dont want to eat an apple

Ես ուզում եմ խմել տաք շոկոլադ, բայց ես չեմ ուզում ուտել խնձոր:

I want to listen to music but i dont want to do homework

Ես ուզում եմ երաշտություն լսել, բայց ես չեմ ուզում անել տնային առաջադրանք:

I want to make breakfast but i dont want to cook dinner

Ես ուզում եմ նախաճաշ պատրաստել, բայց ես չեմ ուզում ընթրիք եփել :

I want to take pictures but i dont want to take a bath

Ես ուզում եմ լուսանկարել, բայց ես չեմ ուզում լոգանք ընդունել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *